miercuri, 24 noiembrie 2010

Iluzia unei insule




Diseara-i plecarea in insula mea
Trasura de nuc te asteapta la scara
Ia-ti haine mai groase si nu-ntarzia
Caci cainii politisti s-ar putea sa apara
Nu-ti face probleme, birjarul e mort
Si caii sint morti si trasura e moarta
Fugim fara martori in nu stiu ce port
In insula mea la cinci capete sparte
Nu-ti face probleme, birjarul e mort
Si caii sint morti si trasura e moarta

Acolo vom creste copii monstruosi
Lachei de metal si de mizga vor rade
Povesti ne-or ticsi de la mosi si stramosi
Tic-tac telegraful, cadavrele ude
Vom trage trei filme color de deochi
Si le vom trimite in lume de-a randul
Ca sigla batandule cate un ochi
Al patrulea ochi pentru casa pastrindu-l
Vom trage trei filme color de deochi
Si le vom trimite in lume de-a randul

Nu-ti face probleme - e mijlocul verii
E mijlocul iernii, ciudata poveste
Iar cand vei urca e-n zadar sa te sperii
Trasura ca moarta parandu-ti ca este...
E numai iluzie, dincolo-s eu
Te-astept cu faclii 4600
Zadarnic te sperii ca ninge mereu
Ca strajile drumului fumega mute
E numai iluzie, dincolo-s eu
Te-astept cu faclii 4600

Hai vino si urca si spune ceva
Birjarul e mort, are sange de carja
Te-astept fara martori in insula mea
Port haide de nuc, sint aproape o birja
Si daca nu-mi vezi fata ce mi-am gasit-o
Sa stii ca in insula mea totusi sunt
Movila celui mai proaspat mormant
Intinde piciorul si calca-l, iubito
Si asta e totul pe care diseara
Fantoma trasuriiasteapta la scara..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu