duminică, 14 noiembrie 2010

Popas in alt cantec


La ce mai tresari din clipite
Tacerea nu-i, nimenea nu-i
S-aştearna văpăi logodite
Pe scoarţe albastru-verzui
Şi zorii la ce-i mai ascult
Verzui, cum se crapă în zare
Pe laviţă doarme demult
Ecoul păstrat în ulcioare
Şi nu mai râvnesc nerostitele fumuri
Din rug să le smulg ca pe-un schiptru de domn
Călcâiul îmi sângeră încă de drumuri
Prea vin de departe… din somn …
Şi lasă în poala ta caldă să vie
Făptura mea vie şi glasul ucis
Mi-eşti dragă femeie
Şi noaptea-i târzie
Sa plec mai departe, spre vis..
Şi surd răsucită-i în lacăt
Tăcerea la ce iar şi iar
Când vântul se sprijină-n treacăt
Cu mâna pe crengi mai tresar
La ce mai tresar din clipite
Tăcere… nu-i, nimenea nu-i
S-aştearna văpăi logodite
Pe scoarţe albastru-verzui
Şi nu mai râvnesc nerostitele fumuri
Din rug să le smulg ca pe-un schiptru de domn
Călcâiul îmi sângeră încă de drumuri
Prea vin de departe… din somn..
Şi lasă în poala ta calda să vie
Făptura mea vie şi glasul ucis
Mi-eşti dragă, femeie
Şi noaptea-i târzie
Să plec mai departe, spre vis …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu