marți, 7 decembrie 2010

Se scrie Povestea din Ajun!

COMUNICAT DE PRESĂ

S-a suplimentat numărul cărţilor de colorat „Povestea din Ajun”

-7 decembrie 2010-

După ce luni şi marţi organizatorii Festivalului de Colinde au distribuit 2000 de exemplare gratuite din varianta tipărită a Poveştii din Ajun, în şcoli şi grădiniţe din Sfântu Gheorghe, miercuri vor mai fi împărţite încă 1000, datorită cererii crescute din partea publicului.

Cartea de colorat a ajuns până acum la copiii din Grădiniţele „Albă-ca-Zăpada”, „Gulliver”, „Benedek Elek”, Grădiniţa numărul 6 „Napsugar”, „Panseluţa”, „Csipike” şi „Pinnochio”. Se vor bucura de desenele „Poveştii din Ajun” copii de la Şcoala Specială din Sfântu Gheorghe, cei de la Şcoala Generală „Varadi Jozsef” şi cei de la secţia de pediatrie a Spitalului Judeţean.

„Sunt foarte bucuroasă că desenele pe care le-am realizat împreună cu colegele mele au avut aşa mare priză la copii.”, a declarat Maria Buftea, unul din autorii lucrării.

„Una din colegele mele, a venit azi la şcoală şi mi-a povestit cu câtă energie şi dăruire a colorat fratele ei cartea primită la grădiniţă. Suntem foarte mândrii că a avut un astfel de succes. Cred că ne-am atins scopul.”, completează liderul departamentului de Marketing, Alexandra Zămosteanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu