duminică, 13 februarie 2011

Inca un tren


Mi-e drumul departe de casa
Si totul miroas-a pamant
Un dor nesfarsit ma apasa
Dar casa mi-e ploaie si vant.

Ref.:
Inca un tren si inca unul,
Ochii-mi stau franti peste geam
Mi-este greu sa-ncep iarasi drumul
Dar drumul...e tot ce mai am.

Prin gari,prin hoteluri aiurea
In frig,dupa lungi asteptari,
Adorm,si in vis fericirea
Se-ntampla sa treaca prin gari.
Oooh,se-ntampla sa treaca prin gari.

Ref:
Inca un tren si inca unul,
Ochii-mi stau franti peste geam,
Mi-e greu sa-ncep iarasi drumul
Dar drumul..e tot ce mai am.

Acasa e gol si pustiu
Nu-i nimeni s-astepte i prag
Mereu parca-ajung prea tarziu
La tot ce imi este mai drag.

Ref:
Inca un tren si inca unul
Ochii-mi stau franti peste geam,
Mi-e greu sa incep iarasi drumul,
Dar drumul..e tot ce mai am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu