sâmbătă, 5 februarie 2011

Tu ai vandut... marea mea


Am strigat dupa tine, dupa Tine-am strigat
un secol sau doua pana te-am gasit,
cu tine alaturi am ales sa tac...
tu ai vorbit prea mult, m-ai risipit
Ani dupa ani coloram poezii,
ani dupa ani desenam emisfere,
tu le-ai luat, le-ai intins pe asfalt
si pasii multimii le-au strivit in tacere
refren:
Tu ai vandut marea mea pe o noapte
un alt rasarit ai avut langa ea
m-ai mintit ca din tine fac parte
esti marea lor acum, nu mai esti Marea Mea

Am strigat dupa tine, dupa Tine-am strigat
visul meu colorat, copt de Luna-n amurg.
eu te-ascundeam printre scoici argintii
tu ai curs catre mal
Eu unde mai curg?


Tu ai vandut marea mea pe o noapte
un alt rasarit ai avut langa ea
m-ai mintit ca din tine fac parte
esti marea lor acum, nu mai esti Marea Mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu