luni, 23 ianuarie 2012

Pasarea Colibri- Mr Tambourine-Man



Refren:
Hei, Mr. Tambourine Man,
Canta-mi sa te-ascult,
Nu mi-e somn, spre nicaieri
Ma poarta pasii mei
Hei, Mr. Tambourine Man,
Canta-mi sa te-ascult,
Dupa tine-n zori voi merge
Pe ale tale alei

Si desi castelul serii
In nisip se intorcea
Cernut prin mana mea
Ori priveam cum disparea
In zari promise
Iar plictiseala ma-nvingea,
Calcaile ma frig
Prieteni n-am sa-i strig
Acum strazile sunt vii
Fara de vise

R:

Du-ma si ma plimba
Pe-a ta arca lin valsand
In simturi sunt flamand
Daca mainile ard curgand
Picioarele calcand
Doar ghetele astept
Sa ma mai poarte
Sunt gata sa plec unde vrei
Sunt gata sa m-afund
In fala mea de plumb
Dansul tau de e profund
Ma va purta departe

R:

Si desi auzi
Auzi sub soare atatea nebunii
Spre nimeni n-or tinti
Sunt doar atat, copilarii
Si pe ceruri
Ele nu-s deloc ofense
Si de-auzi
Auzi ecouri vagi
De rime de efect
La ritmul tau perfect
E doar un clown abject
Ce nu-i de vre-un respect
El numai umbre doar vaneaza
Prea imense

R:

Deci ia-ma si ma pierde
Prin inelele de fum
Intr-un timp ce nu-i acum
Departe de copaci
Prea goi si prea saraci
Batuti de-un vant semet
Departe de tristeti
In negre haine
Da, sa plutesc sub cerul liber
Cat timp nu-i nebun
Cu marea sa m-adun
Nisip jur-imprejur
Cu sperante si-amintiri
Inecate de-amagiri
Si sa mai uit
Ca sunt de azi doar pana maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu