luni, 13 septembrie 2010

Amintiri...


Am stat o clipa-n loc s-ascult
Ce freamat lung se-aude
Doar vintul apa a scuturat
Din ramurile ude

Si pasii mei fosneau usor
Pe frunzele cararii
Mergeam in noapte tremurind
De chinul asteptarii

La stinga codru-ntunecat
Gradina-n mina dreapta
Si-n fund o casa printre flori
Iubita-n prag asteapta

Asa tin minte ca acum
Cind ne chemam in soapte
Prelung, departe, a tipat
O pasare de noapte

Mi se parea cind ascultam
Copacii mari din fata
Ca dusmani rai si nevazuti
Vor sa mi-o ia din brata

Si-atunci bolnav o sarutam
Pe ochii mari, pe timple
Si-n taina parca asteptam
Un rau sa mi se-ntimple

In zori de zi ne-am despartit
Cintau in sat cocosii
Iar norii de la rasarit
Ardeau in flacari, rosii

Acum sunt singur si-i tirziu
Iubita-mi e departe
Ma arde-n suflet dorul viu
Si zilele-mi sunt moarte

Mi se parea cind ascultam
Copacii mari din fata
Ca dusmani rai si nevazuti
Vor sa mi-o ia din brata

Si-atunci bolnav o sarutam
Pe ochii mari, pe timple
Si-n taina parca asteptam
Un rau sa mi se-ntimple

Am stat o clipa-n loc s-ascult
Ce freamat lung se-aude
Doar vantul apa scutura
Din ramurile ude...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu