marți, 21 septembrie 2010

Mai primeste-ma in vara bratelor tale!



Usa zilei ce da inspre seara
Lasa valiza cu amintiri
Pe peronul din ultima gara.
Lasa valiza cu amintiri
Pe peronul din ultima gara!

Fiindca pleci, te rog nu uita
Sa stergi marea de dor si cuvinte
Inchide toamna undeva
Cu frunze cu tot
Caci toamna ma minte, ma minte
Inchide toamna undeva
Cu frunze, cu tot
Caci toamna ma minte, ma minte

Mai primeste-ma-n noaptea ochilor tai
mai primeste-ma-n marea bratelor tale
Stiu ca azi e tarziu
Stiu ca azi e pustiu
Locul meu in adancul inimii tale

Lasa doar macesul sa dea
Spinii lungi ca un lacat prin mine
Flori sarace din inima mea
Sa-mi petreaca uitarea de tine
Flori sarace din inima mea
Sa-mi petreaca uitarea de tine


Mai primeste-ma-n noaptea ochilor tai
Mai primeste-ma-n marea bratelor tale
Stiu ca azi e tarziu
Stiu ca azi e pustiu
Locul meu in adancul inimii tale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu