joi, 23 septembrie 2010

Condamnat!



Nici viata-mi pare ca n-am
De nici o placere n-am parte
Nu-mi trebuie nici un balsam.

Si totusi de tine depinde
Chiar nenorocirea ca sunt
Imi esti cea din urma meride
Imi esti cel din urma pamant.

Ref :
Si totusi te caut intr-una
Si totusi al tau am ramas
Cum soarele cauta luna
Mereu despartiti de un pas.

Nici Shakespeare nu-i demn de-o poveste
Ca asta pe care-o traim
Si nici nu se scrie ce este
Un dictionar e infim.

Ma simt o faclie in lanturi,
Ma simt un suras inghetat,
Ma simt o furtuna in santuri,
De toate-ale lumii tresar.

Si nici nu mai am bucurie,
Fiinta si-atat am ajuns
Nici inima mea nu mai stie
Sa dea la acestea raspuns.

Iubindu-te fara de moarte,
Nici viata-mi pare ca n-am
De nici o placere n-am parte
Nu-mi trebuie nici un balsam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu